google Ads
oferta
Reklama Google Ads w sieci wyszukiwania to doskonała alternatywa dla pozycjonowania. Dzięki niej docierasz do osób, które szukają konkretnych usług lub produktów, które oferujesz. Komunikaty w sieci wyszukiwania działają w oparciu o ściśle dobrane słowa kluczowe, co daje ci pewność dobrze zainwestowanych pieniędzy.
Grafika? Tekst? A może wszystko naraz? Reklama w sieci reklamowej daje Ci mnóstwo możliwości. Wszystkie komunikaty będą dokładnie dobrane do tematów, demografii a nawet zainteresowań odbiorców oraz zdarzeń w ich życiu. Możesz kierować je na dowolne strony WWW - Google oferuje ponad 2 mln witryn.
Zjeść ciastko czy mieć ciastko? W przypadku remarketingu możesz mieć jedno i drugie. Ta kampania Google Ads działa w oparciu o pliki cookies. Dzięki niej docierasz do osób które odwiedziły już Twoją stronę. Przekazujesz odpowiedni komunikat niezdecydowanym klientom jednocześnie wzmacniając świadomość marki i zwiększając konwersje.
Nienachalna reklama. Wbrew pozorom nie jest to marketingowy oksymoron. Wystarczy spojrzeć na kampanie prowadzone w Gmail. Są dopasowane do odbiorcy, nie zarzucają go nadmierną ilością komunikatów i precyzyjnie trafiają w jego zainteresowania. Sprawdzą się jako alternatywa dla tradycyjnych kampanii a także jako ich uzupełnienie.
Konkurencja nigdy nie śpi. Internet też. Wykorzystaj go do promocji Twojego sklepu. Kampania produktowa przyciąga uwagę odbiorców i pozwala na szybką prezentacje sprzedawanych produktów. Ta forma reklamy pełni nie tylo funkcje promocyjną ale też informacyjną. W praktyce oznacza to zwiększenie sprzedaży i większą rozpoznawalność marki.
Kilkanaście milionów. Tyle użytkowników w Polsce korzysta z You Tube. W tej grupie znajdują się też Twoi klienci i ... z łatwością możesz do nich dotrzeć. Reklama na You Tube pozwala zaprezentować produkty i usługi w niekonwencjonalny sposób. Ogrom formatów i dość niskie koszty powodują, że ten typ kampanii ma ogromny potencjał.
Niektóre pary są prostu dla siebie stworzone. Tak właśnie jest w przypadku Google Ads i Analytics. To połączeni pozwoli zdobyć dokładniejsze dane o użytkownikach Twojej witryny i wykorzystać je do zwiększenia efektywności kampanii. Jeśli chcesz cieszyć się ulepszonymi raportami, większą ilością danych do analizy, połącz oba konta i korzystaj do woli.
Jakie powinno być średnie CPC? Czy CTR powyżej 2% to dobry wynik? Na co zwracać uwagę przy optymalizacji kampanii? Na te i wiele innych pytań odpowiadam podczas szkoleń (indywidualnych lub grupowych). Od początku stawiam a praktykę. Dzielę się nie tylko wiedzą, ale też nietypowymi rozwiązaniami. Forma warsztatów pozwoli Ci na zdobycie niezbędnych umiejętności i dogłębne poznanie Google Ads.