google Ads

oferta

sieć wyszukiwania 

Reklama Google Ads w sieci wyszukiwania to doskonała alternatywa dla pozycjonowania. Dzięki niej docierasz do osób, które szukają konkretnych usług lub produktów, które oferujesz. Komunikaty w sieci wyszukiwania działają w oparciu o ściśle dobrane słowa kluczowe, co daje ci pewność dobrze zainwestowanych pieniędzy. 

sieć reklamowa 

Grafika? Tekst? A może wszystko naraz? Reklama w sieci reklamowej daje Ci mnóstwo możliwości. Wszystkie komunikaty będą dokładnie dobrane do tematów, demografii a nawet zainteresowań odbiorców oraz zdarzeń w ich życiu. Możesz kierować je na dowolne strony WWW - Google oferuje ponad 2 mln witryn.

remarketing 

Zjeść ciastko czy mieć ciastko? W przypadku remarketingu możesz mieć jedno i drugie. Ta kampania Google Ads działa w oparciu o pliki cookies. Dzięki niej docierasz do osób które odwiedziły już Twoją stronę. Przekazujesz odpowiedni komunikat niezdecydowanym klientom jednocześnie wzmacniając świadomość marki i zwiększając konwersje.

reklama w Gmail

Nienachalna reklama. Wbrew pozorom nie jest to marketingowy oksymoron. Wystarczy spojrzeć na kampanie prowadzone w Gmail. Są dopasowane do odbiorcy, nie zarzucają go nadmierną ilością komunikatów i precyzyjnie trafiają w jego zainteresowania. Sprawdzą się jako alternatywa dla tradycyjnych kampanii a także jako ich uzupełnienie. 

kampanie produktowe 

Konkurencja nigdy nie śpi. Internet też. Wykorzystaj go do promocji Twojego sklepu. Kampania produktowa przyciąga uwagę odbiorców i pozwala na szybką prezentacje sprzedawanych produktów. Ta forma reklamy pełni nie tylo funkcje promocyjną ale też informacyjną. W praktyce oznacza to zwiększenie sprzedaży i większą rozpoznawalność marki.  

Reklama na you tube 

Kilkanaście milionów. Tyle użytkowników w Polsce korzysta z You Tube. W tej grupie znajdują się też Twoi klienci i ... z łatwością możesz do nich dotrzeć. Reklama na You Tube pozwala zaprezentować produkty i usługi w niekonwencjonalny sposób. Ogrom formatów i dość niskie koszty powodują, że ten typ kampanii ma ogromny potencjał. 

Google analytics

Niektóre pary są prostu dla siebie stworzone. Tak właśnie jest w przypadku Google Ads i Analytics. To połączeni pozwoli zdobyć dokładniejsze dane o użytkownikach Twojej witryny i wykorzystać je do zwiększenia efektywności kampanii. Jeśli chcesz cieszyć się ulepszonymi raportami, większą ilością danych do analizy, połącz oba konta i korzystaj do woli. 

audyt kampanii ppc 

Czasem, na niektóre kwestie trzeba spojrzeć z szerszej perspektywy. Właściwa ocena kampanii PPC to wstęp do dalszej pracy. Audyt pozwala ocenić dotychczasowe ustawienia konta, kampanii oraz reklam. Zawiera również weryfikację samych kreacji. Sprawdzenie wszystkiego od podszewki ułatwia wprowadzenie zmian i zwiększa efektywność działań. 
szkolenia 

Jakie powinno być średnie CPC? Czy CTR powyżej 2% to dobry wynik? Na co zwracać uwagę przy optymalizacji kampanii? Na te i wiele innych pytań odpowiadam podczas szkoleń (indywidualnych lub grupowych). Od początku stawiam a praktykę. Dzielę się nie tylko wiedzą, ale też nietypowymi rozwiązaniami. Forma warsztatów pozwoli Ci na zdobycie niezbędnych umiejętności i dogłębne poznanie Google Ads.